پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230200
تعلل و وازدگي در اداره جامعه اسلامي، خيانت است/ انتظار نداشته باشند نماينده فساد را ببيند و فرياد نزند
تاریخ انتشار : 1399/03/25 08:07:40
نمایش : 1600
حجت الاسلام اميرقلي جعفري نماينده شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر جلوي فساد 3 هزار ميلياردي در دوران احمدي‌نژاد گرفته مي‌شد و زنگ خطرها به صدا درمي‌آمد، اکنون شاهد فساد در لايه‌هاي مختلف نبوديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نماينده شهرستان بروجن در مجلس يازدهم شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اينکه شأن مجلس شوراي اسلامي قانون‌گذاري و نظارت است، اظهار داشت: کشور مشکلات فراوان دارد و براي برون رفت راهي جز وحدت و همدلي نداريم.

حجت الاسلام اميرقلي جعفري بيان کرد: تصور مردم اين است که مجلس شوراي اسلامي بايد مشکلات اقتصادي، گراني، تورم، مسکن و... را با هم حل کند که اين سطح از انتظار نشان‌دهنده فشار زياد بر مردم است.

وي افزود: بخشي از مشکلات موجود ناشي از تحريم‌ها و فشارهاي نظام سلطه جهاني بر کشور بوده و بخشي ديگر مربوط به سطوح مديريتي است که کار خود را به درستي انجام نداده است.

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه در وضعيت کنوني فساد موجود در دواير دولتي و دستگاه‌هاي اداري براي مردم قابل تحمل نيست، گفت: متأسفانه يک نفر خطا مي‌کند و نظام اسلامي بايد تاوان آن را پس بدهد.

جعفري ادامه داد: اگر جلوي فساد 3 هزار ميلياردي در دوران احمدي‌نژاد گرفته مي‌شد و زنگ خطرها به صدا درمي‌آمد، اکنون شاهد فسادهاي 10 و 15 هزار ميلياردي نبوديم.

وي با تأکيد بر اينکه هر مسئول اداره موظف است با فساد موجود در دستگاه حاکميتي خود مبارزه کند، تصريح کرد: نماينده مردم هستيم و کسي انتظار نداشته باشد نماينده فساد را ببيند و فرياد نزند.

نماينده بروجن در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از گفت و گوي خود با جهانبين نيوز، برنامه‌ريزي را لازمه تحقق جهش توليد در سال 1399 عنوان کرد و افزود: جهش توليد تنها مديريت اقتصادي نيست و لازم است کمر همت را بسته و کار جهادي انجام دهيم.

حجت الاسلام جعفري تعلل و وازدگي در اداره جامعه اسلامي را خيانت دانست و گفت: هر مديري که نمي‌تواند کاري جهادي انجام دهد، استعفا داده و عرصه را به افراد توانمند واگذار کند.

وي بيان کرد: فرصت حاشيه‌سازي نيست و بايد اجازه دهيم سيستم اداري درست کار کند تا بخشي از امورات عقب‌مانده و مشکلات مردم حل شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html